27 Ağustos 2012 Pazartesi

bilirim, çok kirlidir aşk sicilim sadakat konusunda pek iddialı değilim ama bu kez farklı olsun diye sen denersen, ben de denerim [Teoman]
Herkese savunduğum bir doğrum vardı ,meğerse yanlışmış...onun için heves, benim içinse Aşkmış...

        Bu garip bir "VEDA"olacak ...
Vazgeçtim susmak yok,söyleyeceğim içimdekileri ...
 Kadere yazık oluyormuş,bunca zaman haksız yere suçlanıyormuş,aslında sorun kader  değil.senmişsin BALIM!
Sen hiç sevilmemişsin ...
   Sen hiç zaman ayırmamışsın kendine,sen hiç sevmemişsin ilk başta kendini...
Kızdın mı?
Kızsan bile sana gerçekleri anlatacak bu kadın !
Benim ruhum serseri,senin ruhun mahkum,özgür sandığın o ruh  "gelecek"  ismini taktığın  bir meçhulün kölesi ...
Sen hiç ölümü düşündün mü?... peki yalnızlığı?sen hiç vücut ve sahte görüntü dışında bir ruhu sevdin mi?sen sevdin mi sahi beni ?kahretsin !
Kızgınlığım sana değil kendime,içimdeki hep sana inanan ve beni dışlayan asi çocuğa  ...
Kandırıyorsun kendini BALIM!

Sen ya yalancısın,ya da yalancı..
yalancı değilim diyorsan, peki neden aşığım dedin? neden kandırdın beni?...sana aşığım deme inanırım demiştim dimi?Ah bu sorular,sorular zorluyor senin ufacık kalbini...kırmayayım diye seni hala  nazik olmaya çalışmamdadır benim en büyük  ironi
Yeter bitir bu azap veren oyunu kandırma ne kendini,ne beni ...
    Ama biliyorumsun ne geldi aklıma:)Sahildeki biz ve senin gökyüzünü kıskandıran gözlerin ne güzeldi dimi ...evet çok güzeldi "gözlerin"
.......Senden sonra sabahları lanetledim,seni düşünmekten mutlu olmaya zaman bulamadım ...
Senden bana kalanlarla yetindim, bir çikolata ambalajı ve kanın bulaşmış bir mendil...
Kelimelerim tükendi Balım, sustu artık bu yürek
Unutmamız gerek, yada pardon unutmam .
Senin için güzel şeyler dilemek geçti içimden
Ama biliyorsun,beni dinlemez ki, kahpe kader...
Çok para diliyorum sana, ,senin mutlu olmanın bence budur formülü!
..."Kadınlar susarak gider" demiş şair bense konuştum işte,günahımdan geç...
     Ruhumu gözlerine hapseden Adam, papatyaları bana sevdiren Adam,nefes alışları yaşam sigortam olan Adam ...bencil Adam
Artık sevmeyeceğim papatyaları ...daha kimleri ve neleri

Selam söyle benden geceye,selam söyle benden "o" sahile, selam söyle benden gitarına...
Yaklaş aynaya,öp dudaklarından benim için...
 
Beni boşver sevdiğim,kendini sev benim için...
.........
 


1 yorum:

  1. Kalemin bu kadar gozyasi doluysa gozlerini hic gormiyelim. Zor bir karaktermis karsindaki siradan biri icin bu kadar icli olunmaz ..guzel

    YanıtlaSil

BlogOkulu Gadgets