10 Ekim 2012 Çarşamba

Neden susuyorsun?

Biliyorum sen de korkuyorsun...
susuyorsun çünkü farkındasın her şeyin
susuyorsun çünkü suçluyorsun  aşkı...
susuyorsun çünkü vazgeçtin bizden,"kalbimsin" dediğin benden
susuyorsun çünkü korkaksın Çocuk,koca bir korkak...
  İnkar etsek te birbirimizi, gözlerimiz buluştuğunda biz susturduk hep beynimizi
Ellerimiz her buluştuğunda sarılmaya mecbur etti bizi kalbimiz, unuttuk kavgaları, unuttuk yasakları, hatta unuttuk yalanlarımızı...
Sarıldık sımsıkı ,deli gibi kokladık,öperken ağladık hatta birbirimizi...
 Neredesin ? neden sevindirdik kaderi? neden malzeme çıkardık piç yalnızlığa?
Ayrılacaktık peki neden sevdik birbirimizi?
 Biliyorum içiyorsun eskisinden daha çok... biliyorum gel demeye  ne yüzün, nede gücün yok...
Damarlarımda dolaşıyor kan yerine sanki alev,yakıyor kalbimi, eritiyor içimdeki seni, beni, bizi... 
Neden susuyorsun?...
Biliyorum kolayı seçtin sen de...
Yağmurlar diliyorum Tanrıdan söndürsün bu günahın ateşini,silsin kalbimden ve dudaklarımdan izlerini...
Rüzgarlar diliyorum götürsün uzaklara kokunu...
 Artık ezberliyorum yalnızlığı  ...aklımdan bile geçme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets