2 Temmuz 2012 Pazartesi

Tutuklayın güzelliğimi suçlu o ...kısaca Aşk
Yine dejavu oldu hayatım,yine istemeden bir adamın gerçeklerini bıraktım enkazların altında ...evet  baktım sadece ben,habersizdim bakışlarımın damla damla erittiği bir kalpten,bana her saniye daha  çok aşık olan  Adamdan...
Boyamıştı adamın yanaklarını kırmızının en utangaç tonu,çok tatlıydı başta bu hikaye, yalan misali...
Bir kaç kadehten sonra içkinin verdiği özgüvenle tuttu bileklerimden kokladı saçlarımı,kulağıma fısıldadı "я люблю тебя" (seni seviyorum)...beklemiyordum desem yalan olur ,bekliyordum çünkü Tanrının bana verdiği eşsiz güzelliğimin farkında olmayan yoktu,ben de kullanıyordum bu silahımı acımasızca...Bazen bazı kadınlar oyle güzel olurlar ki ,dışarıdan bakan  her cinsin kanına karışırlar  nikotin gibi,ama çoğu gökyüzü misali olur o kadınların,güzel ama hep uzaktan bakılan,ulaşılamayan,tapılan...
Ben de öyleyim sanırım,belkide hala büyümedi ruhum,olgunlaştım diyorum ama buluyorum ruhumu içimdeki çocukla oynarken bir hayalde...
Bazen öyle hayaller kuruyorum ki,abartıyorum hayalleri bile...evet o adam benim hayalimdi bir zamanlar,eskiden, ta eskiden ...yine başarmıştım, bir hayalimin hayali olmaya!
Bazi hissler katildir sinsice yaklaşır ve öldürür insanı ,bu  hisslere örnektir aşk...
O beni seviyordu artık,şeytani bir gülümseme kaplamıştı gözlerimi,baştan çıkartıyordu bu alaylı gülümseme onun hisslerini...biliyordum ,vazgeçemeyecekti o da ötekiler gibi...
Yine ağlayacaktı bir adam ardımdan gecelerce,yine içilecekti şerefime sigaralar,lanetlenecekti bu kadın... belki kızıyorsunuz bana ama ,aşka bir kişi daha tapacaktı yeryüzünde...

Herkes bir doğrunun şavascısıdır bu dünyada,benim doğrumsa "aşk" ben de onun koruyucusuyum bu hayatta...

1 yorum:

  1. Dik duruşun ve kaleminin keskin yüzü...Kadının çıplak haliyle örtüşen sanat anlayışın.seni başkalarından farklı kılan da bu olmalı bence...Çelişkilerle dolu sözcük örgün.. Üslubundaki kadının cazibe dar şaşasını resmetmekte tebrikler...KADIN DEDİĞİN SENİN GİBİ OLMALI KAN RENGİNDE BİR ŞARAP..ŞEHVETLE AKMALI DUDAKLARIMDAN BENİ GÜNAHA BOĞMALI.

    YanıtlaSil

BlogOkulu Gadgets